پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت
پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت

خبر شوک آور / کارلوس کی روش به سرطان مبتلا شد؟

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،به نقل از خبرگزاری کاپ، برد 6برصفر مقابل گوام خارج از هرگونه بحثی در رابطه با کیفیت تیم گوام خبرهای خوبی از تیم ملی ایران می داد. اینکه جوان ها کم کم در تیم جا افتادند و جوانگرایی کارلوس کی روش در حال  جواب دادن است. هنوز چند ساعت از پایان بازی نگذشته بود و خوشحالی حاصل از برد پرگل تیم ملی از ذهن ها پاک نشده بود که کی روش در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی از مساعد نبودن اوضاع خبر داد و گفت زمانی که به ایران برگردد باید برای ادامه همکاری با علی کفاشیان صحبت کند. 

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،از طرفی امروز اسلامیان نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری با کارلوس کی روش گفت: از کی روش حمایت خواهیم کرد و مشکلی بابت ادامه کار او نیست. سرمربی تیم ملی کسالتی دارد و به خاطر همین این صحبت ها مطرح شده است. 

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،بعد از ردوبدل شدن این صحبت ها اکثر کارشناسان اعتقاد داشتند که کی روش دوباره می خواهد از هوش و زیرکی خودش استفاده کند و به بهانه گرفتن مرخصی از مردد بودن کار در ایران خبر دهد. اما انگار موضوع چیز دیگری بود. 

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،خبری که باورش شاید برای هیچکس ممکن نباشد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،پیگیری های کاپ حاکی از آن است که کارلوس کی روش سرمربی 62 ساله تیم ملی فوتبال ایران  به طور جدی مشکوک به سرطان معده شده است و کسالتی که اسلامیان از او صحبت می  کرد خیلی جدی تر از آن چیزی است که همه فکر می کردند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،حال باید تا فردا صبر کرد و دید کارلوس کی روش در قبال این مساله مهلک چگونه موضع گیری خواهد کرد. چیزی که مشخص است این است که این بار گویا اوضاع از بقیه دفعات فرق می کند و شاید بیماری کارلوس کی روش مانع از ادامه همکاری او با تیم ملی ایران شود. 

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،او دقیقا به همین دلیل طی هفته های گذشته بارها و بارها از کفاشیان خواست که به مرخصی برود.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،کی روش در ماههای گذشته بارها و بارها تلاش کرد که این خبر مخفی بماند و به طور حتم باز هم تلاش خواهد کرد تا این اتفاق از دید افکار عمومی پنهان باقی بماند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،برای سرمربی خاص و دوست داشتنی تیم ملی ایران آرزوی سلامتی می کنیم.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،گفتنی است پس از انتشار این خبر توسط رسانه ها، نایب رئیس فدراسیون فوتبال آن را تکذیب کرد.

بازیکنی که برانکو علاقه دارد جذب پرسپولیس شود

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: به همه دوستان سلام عرض می کنم. بعد از مدتی نشستی برگزار می کنیم که هرکسی هر سوالی دارد بپرسد. در مدت تعطیلات لیگ از این فرصت استفاده کردیم و تیم را تقویت کردیم به طوری که بازیکنان مصدوم مان مثل اومانیا و کفشگری هم شرایط بازی نداشتند به روزهای خوب خود بازگشتند. باید رضایت مندی خود را از عملکرد بازیکنان در این مدت اعلام کنم. همان طور که دوستان دیدند تمرین برای تماشاگران باز است و می توانند در تمرین حضور داشته باشد. متاسفانه تیم ما در این مدت کامل نبود.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وی ادامه داد: بابت برد مقابل گوام و ترکمنستان به تیم ملی تبریک می گویم. مهم ترین مساله برد تیم ملی بود و مهم نیست چه بازیکنی گل بزند اما در کنار این پیروزی خوشحال هستیم و همین طور طبیعی است که انتظار دارم بازیکنان ما که در تیم ملی درخشیدند در مسابقات لیگ هم عملکرد خوبی داشته باشند. نمایش خوب بازیکنان در تیم ملی انگیزه آنها در بازی لیگ هم افزایش می دهد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،سرمربی پرسپولیس افزود: متاسفم شنیده ام مهدی ترابی مصدوم شده است. امیدوارم مشکل او جدی نباشد. همچنین علیرضا بیرانوند هم اخراج شد و برای او هم آرزوی موفقیت می کنم . بازی کردن در زمین چمن مصنوعی سخت است.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،برانکو درباره بازی با استقلال اهواز گفت: انشاالله بچه ها بتوانند کیفیت بالای خود را در زمین مسابقه مقابل استقلال اهواز بروز دهند. اصلا فکر نمی کنیم که حریف ساده ای خواهیم داشت. قطعا بازی سختی خواهد بود و باید تمرکز بالایی داشته باشیم. طبیعی است که انها به دلیل نتیجه خوبی که با سپاهان گرفتند، شجاع تر شده اند. طبیعی است که با مشکلاتی رو به رو باشند اما مطمئن هستم با کیفیت و تمرکزی که دارند و خواهند گذاشت نقص و مشکل احتمالی را برطرف خواهند کرد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،سرمربی پرسپولیس درباره ادعای یکی از روزنامه ها مبنی بر اینکه دو بازیکن پرسپولیس باید مواظب زندگی شخصی خود باشند، گفت: من اینجا هستم که هرسوالی خواستید بپرسید. از هیچ چیزی فرار نمی کنم. همانطور که می دانید نمی توانم درباره اسم بازیکنان صحبت کنم. من به ندرت از بازیکنان تیمم تعریف می کنم. نمی دانم چه چیزی نوشته اند اما ممکن است هر بازیکنی در بحران قرار بگیرد. هر بازیکنی که جوان هم است در فرم خود نوساناتی خواهد داشت. برای پیشرفت و موفقیت مهم ترین مساله تمرین و در کنار آن به همان اندازه استراحت لازم است.  وقتی صحبت از استراحت می شود یعنی تغذیه ای که بعد از تمرین که ما بلافاصله انجام می دهیم. همچنین استراحت فیزیکی که آن هم اهمیت فراوانی دارد.  هیچ بازیکنی را نشانه نگرفته ام. بله. چیزهایی شنیده ام اما شامل حال این دو بازیکن نمی شود. باید همه بازیکنان مراقب استراحت شان باشند. تاکید من روی تمرین هم است. امروز تمرین ریکاوری داشتیم. صحبت من با جوان ترین بازیکنم که میلاد کمندانی است و همچنین با مسن ترین بازیکن که محسن بنگر است خواهد بود.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وی در پاسخ به این سوال که شایعه شده هیات مدیره در حال مذاکره با جانشین شما است، همچنین درباره ناآمادگی ملی پوشان پرسپولیس که همگی را شما تکذیب کردید توضیح داد: چه کار باید کنم. همه را تکذیب کنم که به کجا برسم. شما در رسانه ها کار می کنید و بهتر می دانید که چگونه برخی حرف ها را تغییر می دهند و پنهان می کنند. بخشی از جمله ما را تیتر می کنند. همیشه گفته ام روش صحبت کردن من این گونه نیست. یا پنالتی که بن سون زد من فقط توضیح دادم که چرا بن سون پنالتی را بزند. چون ایشان یک پنالتی زن مطمئن است ولی دلیل دیگران این بود که چون روی خود طارمی پنالتی شده بود طبق یک اصل پنالتی را به او ندادم. درباره برخی صحبت های شما مایوس می شوم. افتخاری از این بالاتر وجود ندارد که بازیکن یک باشگاه در تیم ملی اش بازی کند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وی در پاسخ به این سوال که آیا مصاحبه های خیالی را پیگیری می کند یا خیر، اذعان داشت: به همین دلیل این نشست خبری را برگزار می کنم اما قبول می کنیم که برخی از همکاران شما زنگ می زنند و می گویند می خواهیم صحبت کنیم.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،برانکو درباره علت عدم برگزاری بازی دوستانه در این مدت برای پرسپولیس بیان داشت: به این دلیل بازی دوستانه نداشتیم که تنها 14 بازیکن در تیم ما حضور داشتند. از این 14 نفر هم دو نفر دوران آخر نقاهت خود را سپری می کردند. اضافه کنید مشکل زمین درفشی فر را که چندان مناسب نبود. به خاطر همین فشار آورده نشد که بازیکنان مصدوم نشوند. احتمالا یکشنبه یک بازی دوستانه خواهیم داشت. احتمالا پیدا کردن حریف هم کار سختی است. من خودم طرفدار بازی های تدارکاتی هستم مخصوصا در ایام تعطیلات. 

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،برانکو درباره جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت: قبل از هرچیز خدمت تان عرض کنم بایکنان فعلی که در اختیار داریم از اعتماد بالای ما بهره می برند. احتمالا در پست هادی نوروزی یک بازیکن بگیریم. اگر نیاز به جذب بازیکن داشتم بازیکنی خواهیم گرفت که جزو 4،5 نفر اصلی تیم باشد نه اینکه فقط در لیست تیم وجود داشته باشد که فقط بگوییم بازیکن آوردیم. می دانیم بازیکنانی هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند ولی آنها با تیم های مختلف قرارداد دارند. جذب بازیکن کار ساده ای نیست. 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وی درباره جذب محمد نوری گفت: هر تیمی بازیکنی مثل نوری را می خواهد اما او با تیم قطری قرارداد دارد و سه طرف در این موضوع دخیل هستند. به همین خاطر به همین سادگی نمی شود او را به خدمت گرفت. نوری کاپیتان سابق تیم و از بزرگان پرسپولیس است. مساله بعدی این است که در فصل زمستان بازیکن خارجی باکیفیت بسیار کم پیدا می شود. من همیشه طرفدار این هستم که مشکلات مالی بازیکنان حل شود و بعد از آن به جذب بازیکن جدید فکر کنم. به هر حال باشگاه محدودیت بودجه دارد. به همین سادگی نیست که بتوانیم بازیکن باکیفیت و ارزان جذب کنیم. 

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،برانکو درباره ملی پوشان تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهم ترین مساله برد تیم ملی است. برای من به عنوان مربی مهم نیست چه کسی گل بزند اما به عنوان سرمربی تیم و به نمایندگی از هواداران به این بازیکنان افتخار می کنم. از شش گلی که به گوام زدیم 4 گل توسط بازیکنان ما به ثمر رسید. انتظار دارم آنها انگیزه بیشتری داشته باشند و کیفیت خودشان را تا حد ممکن بالا نگهدارند

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مربی قبلی پرسپولیس موقع تمرین روزنامه می خواند اما شما خیلی با بازیکنان کار می کنید و همین مساله باعث شده هواداران از شما انتظار قهرمانی داشته باشند توضیح داد: ما درب تمرین را به روی هواداران و خبرنگاران باز گذاشته ایم. درباره دیگر مربیان نمی خواهم صحبت کنم. ما روش کاری خاص خود را داریم که با به روز ترین متدهای تمرینی منطبق است. پرسپولیس با این بازیکنان جایی برای پیشرفت باز هم دارد. اما با تمام تفاسیر بازیکنانم در کیفیت نسبتا بالایی قرار دارند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وی افزود: تلاش می کنیم 4 بازی باقیمانده را با حداکثر امتیازات به اتمام برسانیم. علی رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد. امیدوارم با برد در این 4 بازی خودمان را به جمع صدرنشینان اضافه کنیم. این پتانسیل در تیم ما وجود دارد. چاشنی شانس هم باید در کنار این مساله وجود داشته باشد. آماده هستیم که در مقابل فشارها تحمل کنیم و به کار خود ادامه دهیم. 

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،سرمربی کروات پرسپولیس درباره اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم و اینکه این نظر خود او بوده یا قانون سازمان لیگ، گفت: بازیکنان جوان ما پتانسیل رشد بالایی دارند. به همین خاطر الان فضای زیادی را پیش روی خود دارند. پیش از شروع فصل از این قانون خبر نداشتم. در تیم من بنگر با 37 سال سن، علیپور با 20 سال و کمندانی با 18 سال حضور دارند. باید مراقب باشیم این بازیکنان جوان به خوبی تقویت شوند و بارورشان کنیم تا هم به درد پرسپولیس بخورند و هم تیم ملی. 

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وی درباره تعطیلی لیگ افزود: این توافقی است که باشگاه و سازمان لیگ انجام شده است و کاری هم نمی توان کرد. در اروپا هم تعطیلات این چنینی داشتیم. ولی این مسائل برای باشگاه ها مفید نیست. چراکه به آنها فشار می آید و متضرر می شوند.

مانع بزرگ سر راه استقلالی شدن ستاره سرخپوشان

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وضعیت بختیار رحمانی برای ادامه حضور در تراکتورسازی همچنان نامشخص است. به روایتی گفته می‌شود سربازی بختیار نیم فصل به پایان می‌رسد و به همین دلیل از تیم جدا می‌شود. حتی استقلال را به عنوان مقصد بعدی رحمانی مطرح کرده‌‌اند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،اما مدیرعامل تراکتور اما حرف‌های دیگری دارد. سعید عباسی در این رابطه گفت: «تا به این لحظه رحمانی کسری خدمت به ما ارائه نکرده و طبق آخرین استعلامی که از نظام وظیفه گرفته این بازیکن همچنان برای گذراندن خدمتش در تراکتور می‌ماند.»

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وی افزود: «متاسفانه برخی شایعه می‌کنند که برای این بازیکنان اضافه خدمت زده می شود که این مسئله را به شدت تکذیب می‌کنیم و اصلا این مورد صحت ندارد.»

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،با این حساب تونی می‌تواند به ادامه حضور رحمانی در تیمش امیدوار باشد تا او را مثل فرید کریمی از دست ندهد.

هافبک مورد علاقه برانکو: آرزو دارم دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشم

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ، محمد نوری درباره وضعیت فعلی تیم المسیمر قطر اظهار داشت: تیم ما کم هزینه ترین تیم لیگ ستارگان قطر است و طبیعی است نفرات تیم ما نسبت به تیم های متمول قطر شرایط متفاوتی داشته باشد ما تنها سه امتیاز کسب کردیم ولی نسبت به سایر تیم های جدول فاصله زیادی نداریم و سخت تلاش می کنیم تا جایگاه بهتری در جدول داشته و بتوانیم این تیم را در لیگ برتر نگه داریم. 

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وی درباره عملکرد خودش گفت: مسوولیت کاپیتانی به بنده واگذار شده و اغلب در پست هافبک دفاعی بازی می کنم و تلاش کردم رضایت باشگاه  وکادر فنی را جلب کنم. آنها از عملکرد ما رضایت دارند. ولی مهم این است که بتوانیم نتیجه بگیریم و امیدوارم وضعیت تیم المسیمر قطر بهبود یافته و جایگاه بهتری در جدول لیگ داشته باشیم. می دانیم کار بسبیار سختی داریم و همه چیز بستگی به نتایج تیم در بازی های آتی خواهد داشت.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،نوری درباره موضوع بازگشت احتمالی اش به پرسپولیس که تبدیل به سوژه رسانه های ایرانی شده است بیان داشت: قبل از هرچیز جا دارد بگویم که من به تمایلی به جدایی از تیم محبوبم نداشتم و می خواستم به فوتبالم در پرسپولیس ادامه دهم اما یکسری از اتفاقات و شرایط دست به دست هم داد و منجربه جدایی من شد. بعد از پایان فصل با بسیاری از بازیکنان صحبت شده بود اما من که کاپیتان تیم بودم جزو آخرین نفراتی بودم که با من تماس گرفتند که این اتفاق برای من بسیار ناراحت کننده بود من فصل  گذشته با گلزنی و پاس گل هایم نشان دادم که چه عملکردی داشتم ولی نمی دانم چه مساله ای بود که شان ما را  حفظ نکردند و با نفرات دیگر صحبت شد و بعد سراغ من آمدند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد:من از تیم المسیمر پیشنهاد داشتم که یک بار جواب منفی داده بودم و بار دوم وقتی دیدم آنها روی پیشنهاد خود مصر هستند و از پرسپولیس هم کسی سراغم نیامده شرایط متفاوت شد و  با تیم قطری وارد مذاکره شدم و  حتی قرارداد هم بستم پس از آن در پرسپولیس تغییرات مدیریتی رخ داد و کادر مدیریتی فعلی با من وارد مذاگره شدند و بنده هم تلاش بسیاری کردم که قراردادم را فسخ  کنم اما آنها موافقت نکردند و نهایتا به تیم المسیمر پیوستم. در شرایطی بود که مبلغ قراردادم با تیم قطری تفاوت چندانی با قراردادم با پرسپولیس ندارد شاید 200 میلیون بیشتر عایدم شود من در پرسپولیس شرایط خوبی داشتم و برایم حمایت و محبت هواداران بسیار مهم بود پیشکسوتان پرسپولیس و کارشناسان هم از  عملکردم تمجید می کردند که این برایم بسیار مهم و راضی کننده بود دوست داشتم محبت هواداران را جبران کنم اما متاسفانه شرایط به گونه دیگری رقم خورد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وی درباره اینکه احتمال دارد نیم فصل به پرسپولیس باز گردد گفت: کسی نسبت به علاقه و تعصب من به پرسپولیس نمی تواند شک و تردیدی داشته باشد به هرحال من با تیم المسیمر تا پایان فصل جاری قرارداد دارم و باید با جان و دل برای آنها بازی کنم و نان حلال به خانه ببرم باید تمرکز خودم را حفظ کنم و طبیعی است که در این شرایط و مقطع کنونی حرف زدن درباره جدایی و یا هر  موضوع دیگری تمرکزم را بهم می ریزد و از طرفی حرفه ای هم نیست . خیلی صادقانه بگویم که در مقطع کنونی نه با باشگاه پرسپولیس صحبتی داشتم و نه درست است که چنین حرف هایی بزنم و مذاکره ای داشته باشم باید دید در نیم فصل شرایط و اتفاقات به چگونه ای خواهد بود وضعیت تیم المسیمر از یک سو و اتفاقات دیگر از سوی دیگر می تواند تعیین کننده باشد ما پنج شش بازی تا نیم فصل پیش رو داریم و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را در تیمم داشته باشم و بعد از آن باید ببینم چه اتفاقی می افتد من آرزویم این است که به پرسپولیس باز گردم و به تیم محبوبم کمک کنم و همین  حالا هم دوری از پرسپولیس برایم آسان نیست من با این تیم زندگی کردم و محبت هوادارانش همیشه شامل حالم بوده و امیدوارم آنها بدانند که من دوست نداشتم از تیم محبوبم بروم خیلی حرف ها را نمی شود الان زد ولی به موقع همه چیز را برای هواداران باز می کنم تا آنها بدانند  جزییات جدایی من از پرسپولیس چه بوده تنها به این جمله در مقطع کنونی اکتفا می کنم که اگر آرزوی داشته باشم چیزی نیست جز سلامتی خودم  خانواده ام و بازگشتم به پرسپولیس برای یک بار دیگر.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وی درباره اظهارنظرهای برانکو درباره خودش گفت: مسایل و اتفاقات پرسپولیس را به طور دقیق رصد می کنم و مصاحبات و اظهارنظرهای اخیر برانکو و پیشکسوتان و کارشناسان پرسپولیس را خوانده ام از لطف همه آنها ممنونم آقای برانکو مربی باشخصیت و با دانش فنی بالا است و ما رابطه بسیار خوبی با هم داشتیم و از ایشان صادقانه تشکر می کنم که اینگونه نسبت به بنده ابراز لطف دارند  و برایشان بهترین ها را در پرسپولیس و زندگی شخصی آرزو می کنم و معتقدم مربی چون برانکو می تواند پرسپولیس را به روزهای اوج خود بازگرداند وامیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود که این مربی توانمند و امتحان پس داده بتواند در پرسپولیس کار کند و تیم محبوب مان با برخورداری از ثبات در کادر فنی مدیریتی و بازیکنان به روزهای اوج خود بازگردد. 

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،محمد نوری در پایان گفت: امیدوارم تیم پرسپولیس که به ناحق در جام  حذفی کنار گذاشته شد و در لیگ هم بسیار از اشتباهات داوری م تضرر شده در بازی های آتی حداکثر امتیاز را کسب کند و فاصله خود با تیم های بالای جدول کاهش دهد و من هم انشاالله قسمت شود که بار دیگر پیراهن تیم محبوبم را بر تن کنم تاکید می کنم این آرزوی من است اما من با تیم المسیمر قرارداد دارم و با تعهد خود باید پایبند باشم و به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای همانطور که مسوولان باشگاه المسیمر شاهد و ناظر تلاش هایم هستند از هیچ کوششی برای نتیجه گرفتن این تیم دریغ نمی کنم بنده الان کاپیتان تیم المسیمر هستم و وظایفی دارم و می خواهم به نحو احسن تعهدات فنی و اخلاقی خود را در قبال این تیم انجام دهم.

 

نجات هوادار دوآتشه علی کریمی به دست علی دایی

جنگ با کی روش به خاطر لک؛


تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،دروازه بان صبای قم که به خاطر درخشش در این فصل و عدم دعوت به تیم ملی باعث انتقاد شهریار از سرمربی پرتغال شده، یکی از دلباختگان جادوگر است.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ، حامد لک این روزها تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران شده است؛ دروازه‌بانی با مهارهای تماشایی که علی دایی مجبور می‌شود به خاطر او رفاقت 5 ساله‌اش با کارلوس کی‌روش را کنار بگذارد و از لیست سرمربی تیم ملی انتقاد کند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،لک این هفته‌ها توپ‌های عجیب و غریبی را از دروازه بیرون می‌کشد و نقش پررنگی در موفقیت ضمنی صبای قم داشته است. اگر لیست نمره‌دهی برنامه 90 به بازیکنان لیگ پانزدهم را ملاک قرار بدهیم، ارزش‌های ویژه لک کاملا آشکار می‌شود.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،او در حال حاضر با میانگین امتیازی 2.73، بهترین دروازه‌بان ایرانی این فهرست به شمار می‌آید. بالاتر از حامد، فقط می‌شود اسم "فرناندو ده‌خسوس" دروازه‌بان استقلال صنعتی خوزستان را دید. بر اساس این رده‌بندی، لک در حال حاضر چهاردهمین بازیکن برتر لیگ ایران است که دستاورد مهمی محسوب می‌شود.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،لک در پایان فصل گذشته در سیمای یک سنگربان به شدت متزلزل و پرحاشیه ناچار به ترک تراکتورسازی شد. در آن زمان شاید هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که این گلر جوان، خیلی زود به دوران اوج برگردد و توانایی‌هاش را نشان بدهد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،شاید این هم از بازی‌های عجیب روزگار است که دوست صمیمی علی کریمی را علی دایی باید به ساحل آرامش برساند! لک که به شکل وحشتناکی دلباخته جادوگر است، بارها علاقه‌اش به کریمی را جار زده و حتی با تصویر او روی پیراهنش در زمین آفتابی شده است.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،حالا اما او شاگرد علی دایی است و فعلا هم عملکرد رضایت‌بخشی دارد؛ آنقدر خوب که شهریار حاضر است به خاطر دعوت نشدنش به تیم ملی به جنگ کی‌روش برود.