پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت
پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت

بازگشت شاه ماهی پای میز مذاکره با آبی ها









تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - کریم انصاری فرد در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد. بعد از اینکه دور اول مذاکرات آبی ها با مهاجم فصل پیش تراکتورسازی بی سرانجام به پایان رسید، حالا اصرار قلعه نویی به مسئولان استقلال کار خودش را کرده و آنها بار دیگر مذاکراتشان را با این بازیکن آغاز کرده اند که تا حد زیادی هم موفقیت آمیز بوده است.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - هر چند افشارزاده و نظری جویباری روز گذشته اعلام کرده اند که انصاری فرد می خواهد به روسیه یا یونان برود اما گویا بازگشت این بازیکن پای میز مذاکره با استقلالی ها همه چیز را به سمت آبی پوش شدن این بازیکن ملی پوش هدایت کرده است.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - با توجه به اینکه پس از تمدید قرارداد آندرانیک تیموریان، لیست استقلال در نقل و انتقالات پر شده است، قلعه نویی از مدیران باشگاه خواسته به خاطر جذب انصاری فرد یک بازیکن را از فهرست خارج کنند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - محمدرضا خرسندنیا و کرار جاسم از جمله بازیکنانی هستند که در صورت اضافه شدن کریم انصاری فرد به لیست استقلال یکی از آنها از جمع آبی ها جدا خواهد شد.


نام بازیکنی که از لیست استقلال حذف می شود مشخص شد








تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت -  پس از پیوستن هافبک تیم سپاهان اصفهان به استقلال تهران نام محمدرضا خرسندنیا از فهرست بازیکنان تیم تهرانی خارج می شود.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - بر اساس این گزارش و با تایید یکی از مسئولان باشگاه استقلال، خرسندنیا که در ابتدای فصل نقل و انتقالات از تیم پدیده مشهد به استقلال پیوسته بود، از فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال خارج می شود تا یک جا برای اضافه شدن یعقوب کریمی باز شود.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - ناگفته نماند یعقوب کریمی تا ساعاتی دیگر با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با استقلال به ثبت می رساند.


خبر ساز ترین بازیکن جام جهانی مقابل برزیل سرخ می پوشد








تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - پس از حرف و حدیث‌های فراوان جدایی سیدجلال حسینی از جمع سرخپوشان علی‌رغم اینکه رحیمی بارها او را به باشگاه پرسپولیس برای مذاکرات رودرو دعوت کرد، قطعی شد اما در این میان پرسپولیسی‌ها و دایی بیکار ننشستند و گزینه‌هایی را که خارجی نیز هستند برای جایگزینی مدافع ملی‌پوش خود در نظر گرفته و با آنها وارد مذاکره شدند.



تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - اولین گزینه‌ای که پرسپولیسی‌ها در 48 ساعت گذشته با آن مذاکرات خود را شروع کردند، میشائیل اومانا مدافع 32 ساله تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی 2014 برزیل است که یکی از حساس‌ترین پنالتی‌های این تیم را در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 برزیل از دست داد تا خبرسازترین ملی‌پوش کاستاریکا لقب بگیرد.



تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - این بازیکن که در تیم ملی کاستاریکا شماره 4 را می‌پوشد 180 سانتیمتر قد دارد و در 86 بازی ملی موفق شده یک گل را برای تیم ملی کشورش با توجه به اینکه مدافع وسط است به ثمر برساند.

گفتنی است مذاکرات اولیه با مدیر برنامه این بازیکن انجام شده و پولی بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه حضور این بازیکن در ایران است.
 

قرار است مذاکرات در مرحله دوم و سوم نیز ظرف چند روز آینده پیگیری شود.



گاف رسانه ای






تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت




تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - خداحافظی علی کریمی از مستطیل سبز نه‌ تنها در رسانه‌های داخلی بلکه در رسانه‌های بین‌المللی هم بازتاب زیادی داشته است.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - شبکه تلویزیونی «فرانس‌تی‌وی اسپورت» فرانسه در سایت خود این خبر را با تیتری تحت‌عنوان «علی کریمی کفش‌هایش را آویخت» منتشر کرد اما تصویری که برای این خبر به کار رفته تصویر علی کریمی، بازیکن پیشین پرسپولیس نیست.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - این سایت به اشتباه از تصویر علی کریمی، هافبک جوان سپاهان به جای شماره 8 پیشین تیم ملی استفاده کرده است. جالب اینجاست که در شرح این عکس هم نوشته شده است «علی کریمی در لباس تیم ملی ایران».


معجزه والیبالیست های ایران در سایت های بین المللی









تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت -  تیم ملی ایران با پیروزی 3 بر یک مقابل برزیل برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی والیبال صعود کرد؛ این موفقیت شاگردان کواچ بازتاب‌هایی هم در رسانه‌های بین‌المللی داشت.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - آری گراسا و الکساندر بروچیچ، رئیس و نایب رئیس فدراسیون جهانی والیبال هم از تماشاگران ویژه این بازی بودند. همچنین لورنزو برناردی که قرار بود پیش از کواچ هدایت ایران را برعهده بگیرد هم در سالن مسابقه حضور داشت.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - یکی سایت از سایت‌های بین‌المللی معتبر والیبال با درج تحلیلی کامل از عملکرد درخشان شاگردان کواچ مطلبی را با عنوان "معجزه ایران؛ برزیل دوم شد و روسیه به خانه بازگشت" روی خروجی خود قرار داد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت - حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی امشب مشخص خواهد شد.