پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت
پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت

بمب بزرگ نقل و انتقالات پرسپولیسی شد!


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،ساعت یک بامداد به وقت ترکیه و 2:30 به وقت ایران علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس با منصور قنبرزاده مدیر نفتی ها به توافق رسید که علیرضا بیرانوند به پرسپولیس برود تا این انتقال سرانجام انجام شود.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،طبق اطلاع از منابع موثق باشگاه نفت بابت انتقال بیرانوند طبق توافق پرسپولیس 1 میلیارد به نفت خواهد داد و چنانچه تا قبل از پایان نقل انتقالات این پول به حساب نفت ریخته شود نفتی ها رضایت نامه بیرانوند را می دهند و انتقال بزرگ نیم فصل صورت می گیرد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،پرسپولیس یک روز کاری برای این انتقال فرصت دارد و شاید بیرانوند زودتر به تهران بیاید.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

دو دروازه بان که امروز با پرسپولیس می بندند را بشناسید

لوبانف از ازبکستان آمد، عابدزاده هم می آید؛



تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،پرسپولیس دروزاه بان ازبک را برای مذاکره نهایی به تهران دعوت کرد و گفته می شود گلر جوان سابق سرخ ها هم به این تیم می پیوندد.


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،  اگر چه سازمان لیگ اعلام کرد با توجه به مورد خاص سوشا مکانی که به صورت پنهانی و بدون اعلام رسمی از سوی کمیته اخلاق از همراهی پرسپولیس در ادامه بازی های لیگ برتر محروم است، پرسپولیس می تواند درست تا روز شروع دوباره لیگ پانزدهم یک دروازه بان جذب کند اما پرسپولیسی ها قصد دارند امروز در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی الکساندر لوبانف ازبک را به خدمت بگیرند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،لوبانف به تهران آمده و اگر امروز با پرسپولیس به توافق برسد، دروازه بان جدید تیم ملی ازبکستان سهمیه آسیایی لیست پرسپولیس را پر می کند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،البته پرسپولیس یک دروازه بان دیگر هم می گیرد که گفته می شود این دروازه بان احتمالا امیر عابدزاده است.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،گویا احمدرضا عابدزاده با علی اکبر طاهری صحبت کرده و قرار شده سرپرست موقت باشگاه برانکو ایوانکوویچ را متقاعد کند علاوه بر جذب یک دروازه بان آسیایی، پسر عابدزاده که الان همراه تیم امید در دوحه است، را به خدمت بگیرد.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

وقتی پرسپولیس پیشنهاد داد ابتدا منتظر استقلالی‌ها شدم



تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، مرحوم احدی چند سال قبل در گفت‌وگویی دوستانه علت پیوستنش به پرسپولیس را شرح داد.


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،یکی از مواردی که سال 74 باعث رنجش خاطر طرفداران استقلال شد، پیوستن رضا احدی به پرسپولیس بود.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،حضوری که فقط 63 دقیقه به طول انجامید و احدی در همان اولین بازی که برای پرسپولیس انجام داد، مصدوم شد و کلاً فوتبال را کنار گذاشت. به پرسپولیس رفتن احدی بعداً برایش گران تمام شد و او سال 86 به خاطر همین مسئله مغضوب بعضی از اعضای هیأت مدیره استقلال شد و نتوانست دستیار ناصر حجازی فقید شود اما نکته اینجاست که چرا احدی پرسپولیسی شد؟

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،مرحوم احدی چند سال قبل در گفت‌وگویی دوستانه این مسئله را برای ما شرح داد و گفت: تابستان سال 71 خیلی‌ها از استقلال جدا شدند؛ از شاهرخ بیانی گرفته تا مهدی فنونی‌زاده، جعفر مختاری‌فر، امیر هاشمی‌مقدم و... تازه خود منصورخان هم دیگر سرمربی نبود. بانک تجارت به من پیشنهاد داد و من هم رفتم تا با پول آن به زندگی‌ام سر و سامان بدهم. از استقلال که پولی نمی‌گرفتیم. آن همه سال در این تیم بازی کرده بودم. در آن ایام هرگاه با بانک تجارت مقابل استقلال بازی کردم، از طرفداران معذرت‌خواهی می‌کردم.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،تابستان سال 73 به ذوب‌آهن پیوستم و به تیم ملی هم دوباره دعوت شدم اما قبل از بازی‌های آسیایی 1994 هیروشیما به شدت مصدوم شدم و کارم به جراحی کشیده شد. در آن مقطع استقلال خیلی مشکلات داشت و مدیران این باشگاه هم سراغی از من نگرفتند اما تنها کسی که فراموشم نکرد، امیر عابدینی بود. مدیرعامل وقت پرسپولیس فراموشم نکرد و در مراحل جراحی و... خیلی کمکم کرد. از سوی دیگر در زمستان سال 73 وقتی عابدینی پیشنهاد داد که به پرسپولیس بپیوندم، ابتدا منتظر استقلالی‌ها شدم اما مربیان آن زمان این تیم نظری روی من نداشتند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،باید هم به آنها حق داد چون سلایق در مربیگری متفاوت است و نباید کسی را به آنها تحمیل کرد. وقتی دیدم استقلالی‌ها مرا نمی‌خواهند، راهی پرسپولیس شدم. تازه در آن مقطع یورگن گده سرمربی این تیم شده بود و من قرار بود علاوه بر بازیگری، حرف‌های گده در داخل رختکن و درون زمین را هم ترجمه کنم چون گده اعتقاد داشت اگر یک فوتبالیست مترجم او باشد، خیلی بهتر حرف‌هایش منتقل می‌شود. این‌طوری بود که پرسپولیسی‌ شدم و...

ستاره سپاهان با رقمی ناچیز سرخ‌پوش شد





تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،  بازیکن سپاهان که با جنجال فراوان به عنوان بازیکن سرباز به تراکتور پیوست در قراردادش تنها یک میلیون و پانصد هزارتومان درج شده است.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،تراکتور با ترفند سربازی علاوه بر اینکه بازیکنان بزرگ را به تبریز می‌کشاند، از اعلام رقم واقعی قرارداد آنها خودداری می‌کند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،اینکه یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران قراردادش زیر دو میلیون باشد طنز تلخی است که تنها مدیران تراکتور انتظار دارند فوتبال‌دوستان باور کنند.

تنها راه قرمز شدن بیرانوند

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که قطعا مهدی طارمی را با هیچ بازیکنی تعویض نمی کنند.

 

 تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،رفتار تند علیرضا بیرانوند در اردوی تیم نفت با کارد فنی این تیم و همچنین دلخوری شدید مضنوریان از این بازیکن باعث شده که نفتی ها برای این بازیکن شرایط ویژه ای را در نظر بگیرند. منصوریان  روز قبل در مصاحبه با یکی از رسانه ها ضمن گله از اخلاق بیرانوند او را همانند یک کودک دانست. از سوی دیگر کمیته انضباطی نفت هر روز در حال کسر کردن یک مبلغ از قرارداد یک میلیارد و یکصدر میلیون تومانی این گلر خرم آبادی است. به نظر می رسد نفتی ها که مشکل مالی دارند می خواهند با این حربه قرارداد گران قیمت ترین بازیکن خود را به نصف کاهش دهند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،در چنین وضعیتی مشخص است که بیرانوند دیگر بازیکن سابق برای منصوریان نمی شود. از این رو نفتی ها حالا می خواهند روغن ریخته را نذر امامزاده کنند. پیرو همین موضوع باشگاه نفت اعلام کرد این گلر را با یکی از بازیکنان پرسپولیس تاخت می زند. در ابتدا نام مهدی طارمی مطرح شد که کاملا مشخص است این انتقال شدنی نیست. از این رو اگر نفتی ها واقعا به دنبال سود هستند نباید سراغ گزینه های غیر ممکن بروند. پس از آن گفته شد که منصوریان از نوع بازی فرشاد احمدزاده خوشش می آید. مهاجم فصل قبل تراکتورسازی که در این فصل نتوانسته چندان در کار گلزنی برای پرسپولیس مثمر ثمر باشد . البته گزینه سومی هم در کار است به نام سوشا مکانی. البته نفتی ها منتظر اند بمانند که آیا سوشا از لحاظ فوتبالی محروم می شود یا نه. اگر محروم شد که قضیه فیصله پیدا می کند اما اگر سوشا محروم نشد ان وقت در صورت نرسدن به احمدزاده نام او را مطرح خواهند کرد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،حالا باید دید برانکو چه پاسخی به این پشنهادات می دهد.  به نظر می رسد از دست دادن احمدزاده و گرفتن یک گلر مطمئن به نام بیرانوند معامله دو سر بردی برای هر دو تیم باشد اما در غیر این صورت باید پرونده بیرانوند را بسته شده دانست.