پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت
پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت

گاف عجیب مظلومی در نشست خبری بعد از باخت سنگین به "پرسپولیس"


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، سرمربی تیم استقلال در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس اشتباه عجیبی کرد.


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، استقلال روز گذشته در دربی 82 با 4 گل از پرسپولیس شکست خورد و پرویز مظلومی در نشست خبری ادعا کرد 4 بار پرسپولیس را بردم یک بار هم باختم! ظاهرا سرمربی استقلال فراموش کرده که در باخت به یاد ماندنی اش مقابل پرسپولیس ایمون زاید سه بار دروزاه استقلال باز کرد و او یک بار هم به دنیزلی باخته بود.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،این اظهار نظر مظلومی در حالی اتفاق افتاد که هیچ خبرنگاری در نشست خبری از وی نپرسید شما که یک بار دیگر باخته بودید چرا چنین اظهار نظری می‌کنید.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

دخترهای استقلالی و پرسپولیسی پشت درب ورزشگاه آزادی

ورود غیرمجاز هواداران به ورزشگاه آزادی عکس/ دخترهای استقلالی و پرسپولیسی پشت درب ورزشگاه آزادی

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،

همزمان با برگزاری دربی 82 هواداران زن سرخابی های پایتخت مقابل درب های ورزشگاه آزادی حضور داشتند و با پرچم قرمز و آبی تیم های مورد علاقه خود را تشویق می کردند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،دخترهای استقلالی

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،دختر پرسپولیسی

 

 

طارمی: قسمت نبود هت تریک کنم



تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، برانکو یکی ازبهترین مربیان تاریخ فوتبال ماست

                                                                  طارمی: قسمت نبود هت تریک کنم


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،مهاجم گلزن پرسپولیس گفت: برد دربی حیاتی بود و امیدوارم قهرمانی را تقدیم هادی نوروزی کنیم.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، مهدی طارمی که پس از دربی حاضر به گفت و گو درباره بازی نشده بود تماس برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش رادیو بوشهر را پاسخ داد.
تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،او اظهار داشت:برانکو یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال ماست و برای لحظه به لحظه بازی هایمان برنامه داریم.


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،طارمی ادامه داد:دربی بازی حساسی بود. من اگر گفتم بچه هایمان هفته قبل خوب تمرین نکرده اند بخاطر این بود که واقعا احساس می کردم کمی بی تفاوت شده ایم اما خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم و با وجود تصمیمی که گرفته ام که تا آخر عصل مصاحبه نکنم به احترام مردم بوشهر و برنامه خوب شما که از آن خاطرات زیادی دارم پاسخگو هستم.

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،برترین گلزن فعلی لیگ در خصوص صحنه پنالتی گفت:خود برانکو به من گفت پنالتی بزن البته رامین هم دوست داشت پنالتی بزند و شاید قسمت نبود من هت تریک کنم.با رامین دوست هستم و بعد از گل او بیشتر از گلهای خودم خوشحالی کردم.هیچ مشکلی بین ما نیست.


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، طارمی در مورد شادی گلش تصریح کرد:من به منزل این شهید مدافع حرم بوشهری رفتم و قول دادم تا پایان فصل هرگاه گل بزنم عکس او را نشان دهم. با این پیراهن قوت قلب می گیرم.

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،او در پایان در خصوص وضعیت تمدید قراردادش که گفته می شود بر اساس آن اگر پیشنهاد اروپایی باشد می تواند از پرسپولیس جدا شود اظهار داشت:پرسپولیس خانه من است . در مورد قراردادم ذهنم را درگیر نکرده و نمی کنم. فقط به قهرمانی و تقدیم جام به روح هادی عزیز فکر می کنم.


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،محسن مسلمان هم که همراه طارمی بود پشت خط برنامه آمد و ضمن تمجید از توانایی های این مهاجم گفت:به نظرم مهدی راحت می تواند در اروپا بازی کند.

 

شدیدترین درگیری دربی82 (گزارش تصویری)

 

 


 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، در پایان نیمه اول اتفاق افتاد

شدیدترین درگیری دربی82 (گزارش تصویری)


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،خشم مهدی رحمتی از شادی گل بازیکنان پرسپولیس صحنه‌های ناخوشایندی را در ورزشگاه آزادی رقم زد.


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،  پس از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیسی‌ها کاپیتان آبی‌ها که از نوع شادمانی بازیکنان این تیم ناراحت شده بود و تا پیش از به پایان رسیدن بازی در نیمه اول به آن واکنش نشان داده بود، با به صدا درآمدن سوت پایان بازی در این نیمه از کوره در رفت و به سراغ بازیکنانی که با شادی گل خود او را ناراحت کرده بودند، رفت و درگیر شد.

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،بازیکنانی که در سوی مقابل رحمتی قرار داشتند محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده بودند که برای سومین بازی پیاپی مورد تهاجم تیم گل خورده قرار گرفتند. درگیری رحمتی با این دو بازیکن و شلوغ شدن میدان تا دقایقی ادامه داشت و حتی به راهروهای رختکن نیز کشیده شد و در نهایت با دخالت برخی از بازیکنان و عوامل دو تیم نصف و نیمه باقی ماند اما حل نشد.


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،در آغاز نیمه دوم و زمانی که بازیکنان به میدان آمدند تا بازی را آغاز کنند، محسن ترکی که شاهد درگیری کاپیتان آبی‌ها و دو بازیکن پرسپولیس در پایان نیمه بود، به سراغ رحمتی رفت تا پیش از متشنج‌ شدن دوباره جو بازی، از او بخواهد به نوعی غائله را ختم کند و مهدی رحمتی نیز به سراغ محسن مسلمان که با او درگیری بیشتری داشت رفت و با در آغوش کشیدن او و روبوسی به این موضوع پایان داد تا هیجان تماشاگران باعث افتادن اتفاقات احتمالی در نیمه دوم این بازی نشود.

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

 


کرى خوانى پسر برانکو براى استقلال (عکس)

کرى خوانى پسر برانکو براى استقلال (عکس)


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،پسر برانکو که براى تماشاى دربى در تهران حضور یافته امیدوار است با خاطره اى خوش ایران را ترک کند.


 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،پسر برانکو البته در زمان حضور در تمرینات زیاد بیکار نیست و گاهى اینگونه با نمایش عدد معروف کرى خوانى براى استقلالى ها را استارت میزند!
تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت