پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت
پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت

حرکت ناجوانمردانه فردوسی پور در برنامه دیشب 90

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،برنامه سه ستاره چند شبی است که روی آنتن شبکه 3 می رود. برنامه ای که برای انتخاب برترین های سال 94 تلویزیون ساخته شده است.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،عادل فردوسی پور هم در این برنامه سهم زیادی دارد. هم برنامه 90 و هم برنامه فوتبال 120 او نامزد دریافت جایزه بهترین برنامه ورزش و سرگرمی هستند و هم خود او نامزد دریافت جایزه بهترین مجری سال 94.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،فردوسی پور بعد از هفته گذشته این هفته نیز درباره این برنامه صحبت کرد و راه های رای دادن به برنامه 90 را توضیح داد. کاری که رقیبان او قادر به انجام آن نیستند و به نظر کمی ناجوانمردانه می آمد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،در حال حاضر برنامه 90 با اختلاف نسبتا زیادی از خندوانه در رده دوم برنامه های ورزش و سرگرمی قرار دارد و فوتبال 120 هم سوم است. اما خود عادل با اختلاف نسبتا کم از رامبد جوان در صدر بهترین مجری ها قرار دارد.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

ورزش ایران بار دیگر عزادار شد

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، رضا ابراهیمی عصر روز سه شنبه هفته گذشته در تمرین تیم پیکان دچار ایست قلبی شد و به کما رفت و در بیمارستان در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفت و شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

 

جام ورزشی هم این مصیبت را به خانواده ابراهیمی و جامعه ورزش به خصوص خانواده بزرگ والیبال تسلیت می گوید.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،لازم به ذکر است مراسم تشییع آن مرحوم ساعت 10 روز سه شنبه در خانه والیبال تهران واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب برگزار می گردد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،همچنین قرار است مراسمی به پاس احترام به ساحت این مربی ارزشمند والیبال کشورمان پیش از آغاز مسابقه فینال برگزار می شود و بازیکنان و کادر فنی تیم های پیکان و بانک سرمایه پیش از آغاز مسابقه با اهدای گل و یک دقیقه سکوت به ساحت این مربی فقید والیبال ایران ادای احترام خواهند کرد. دیدار فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال از ساعت 16 امروز (دوشنبه) در خانه والیبال تهران برگزار می شود.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

آرزوی دروازه بان پرسپولیس برای سرخپوش شدن این بازیکن

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،  علی محسن زاده با انتشار تصویری در کنار محمدحسین کنعانی زادگان که با سابقه بازی در پرسپولیس این روزها به عنوان سرباز در ملوان توپ می زند، در صفحه اجتماعی خود برای وی آرزویی کرد: «داداش ایشاالله بگردی به تیمت ❤️پرسپولیس❤️ .»

 

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

مقام سابق باشگاه پرسپولیس که دیروز زندانی شد را بشناسید




تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس که پول این باشگاه را به صورت غیر مجاز در یکی از کشورهای عربی سرمایه‌گذاری کرده بود، ابتدا از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده اما در ادامه مدارکی رو شد که در جایگاه متهم قرار گرفت.


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،  روز گذشته خبرگزاری منتسب به قوه قضاییه از دستگیری معاون سابق عباس انصاری فرد خبر داد و نوشت: «بر اساس تحقیقات به عمل آمده از سوی مقام قضایی در شعبه دو ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی دادسرای فرهنگ و رسانه، "ح . م" قائم مقام اسبق پرسپولیس با حکم مقام قضایی روانه زندان شد.»

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،پیگیری این ماجرا نتایج جالب و البته عجیبی را به همراه داشت! شخصی به نام "حسین منتظرالموعود" که زمان مدیرعاملی انصاری فرد در پرسپولیس، معاون باشگاه و در واقع معاون انصاری فرد بود، همان زمان با هماهنگی مدیرعامل وقت شرکتی در دبی تاسیس می کند و میان این شرکت و باشگاه پرسپولیس تفاهم نامه ای امضا می شود که در ادامه با جدایی انصاری فرد از پرسپولیس، مجموعه سرخ این تفاهم نامه را کنار گذاشته و با شرکت تاسیس شده در دبی همکاری نمی کند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،جالب است که این فرد پس از مدتی که پول باشگاه پرسپولیس را به صورت غیرمجاز در کشور امارات سرمایه‌گذاری کرده بود، با شکایت از باشگاه پرسپولیس مدعی طلب غرامت 15 میلیارد تومانی می شود اما وقتی قاضی پرونده به بررسی این شکایت می پردازد، با به دست آوردن مدارک جدید، به این نتیجه می رسد که معاون وقت باشگاه با پولی که از بودجه پرسپولیس به او داده اند این شرکت را راه اندازی کرده ولی این شرکت به نام پرسپولیس نیست و شخصی ثبت شده است.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،با این حساب قاضی حکم به بازداشت شاکی می دهد تا مشخص شود او به چه حقی با بودجه باشگاه پرسپولیس یک شرکت شخصی در دبی ثبت کرده و حالا با استفاده از همان شرکت، مطالبه میلیاردی از باشگاه دارد؟!


 

بدترین خبر ممکن برای آبی ها

 
 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،  روزبه چشمی در بازی پنجشنبه استقلال مقابل پدیده،دچار پارگی رباط صلیبی شد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،وی بدین ترتیب فصل جاری لیگ برتر را از دست داد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،این خبر،بدون تردید بدترین خبر برای استقلال در حساس ترین مقطع فصل است.