پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت
پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت

جانشین پرویز مظلومی در استقلال مشخص شد

 
تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، پشت پرده حضور مجیدی در بازی استقلال و گسترش فولاد؛





تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،مدیرعامل استقلال در یک موضع گیری تند، ضمن اشاره به این نکته که شک ندارد شعارها علیه او خطی بوده، از سرمربی تیمش خواسته به جای تهمت زدن به داوران، مشکلات تیم را حل کند!


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،  در حالی که گفته می شد فرهاد مجیدی چهارشنبه این هفته در تمرینات استقلال حضور پیدا می کند اما بنا بر اعلام فرزاد برادر کوچکترش چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،قرار است فرهاد مجیدی که دوره های مربیگری حرفه ای را در اسپانیا پشت سر گذاشته است، جمعه ساعت 16 در استادیوم آزادی حضور پیدا کند و بازی تیم محبوبش برابر گسترش فولاد را از نزدیک به تماشا بنشیند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،بنا بر گفته یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال تهران، مسئولان این باشگاه در نیم فصل دوم از عملکرد پرویز مظلومی رضایت نداشته و چنانچه همین شرایط ادامه داشته باشد آن گاه عذر این مربی را خواسته و فرهاد مجیدی را جانشین او خواهند کرد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،رابطه افشارزاده و مظلومی زمانی رو به سردی گذاشت که سرمربی استقلال از مدیرعامل باشگاه انتقاد و ادعا کرد اگر تیم تقویت نشود، مدیریت مقصر است و او قولی به هواداران نمی دهد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،از سوی دیگر شعار حیا کن رها کن علیه بهرام افشارزاده با دلخوری مدیرعامل استقلال روبرو شده و به نظر می رسد افشارزاده سر دادن این شعار در جریان بازی نفت و استقلال را زیر سر برخی نزدیکان کادرفنی استقلال می داند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،گویا به افشارزاده گفته شده از همان روزی که او در تمرین استقلال، علیه کادرفنی حرف زده و گفته "نباید برای استقلال کلاس بگذارید و هر کس ناراحت است، از مربی گرفته تا بازیکن، می تواند برود!" بعضی ها به بوقچی ها خط دادند او را خراب کنند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،انگار مدیرعامل استقلال این فرضیه را باور کرده و در مقام تلافی برآمده چون در یک موضع گیری تند، ضمن اشاره مستقیم به این موضوع که شعارها علیه او خطی بوده، به انتقاد از کادرفنی استقلال پرداخته و گفته این حرف که داوری ها علیه استقلال و به نفع یک تیم خاص است را قبول ندارد و بهتر است مظلومی به جای این حرف ها، مشکلات تیم را حل کند!

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،البته چندان تعجب نکنید اگر مصاحبه های اخیر مظلومی و برخی اتفاقات، حوصله مدیران استقلال را سر ببرد و منجر به تصمیمات اساسی درباره کادر فنی آبی ها شود. آنها خوب می دانند که حضور چهره محبوبی مثل فرهاد مجیدی می تواند هواداران استقلال را هم راضی نگه دارد و تماشاگر بیشتری را به ورزشگاه بکشاند.


 

حرکت پرحاشیه بیرانوند در بازی دیروز که استقلالی ها را رنجاند

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، علیرضا بیرانوند در بازی روز گذشته نفت با استقلال عملکرد خوبی داشت. وی که تا همین چند وقت پیش قرار بود پرسپولیسی شود و مذاکراتی جدی هم با مسئولان این تیم داشت در نهایت نتوانست رضایت نفتی ها را بگیرد و در این تیم ماندگار شد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،نکته جالب اینجاست که با وجود اینکه بارها بیرانوند به استقلالی بودنش اعتراف کرده بود اما پس از پیشنهاد پرسپولیس و چندین بار عدد شش را مقابل دوربین ها نشان داده و در بازی با استقلال هم دستکش هایش قرمز بود.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،علاوه بر این بیرانوند در این بازی به سمت طرفداران استقلال عدد 6 را نشان داد. البته بعضی از تماشاگرنماها هم قبل از اینکه او این کار را انجام بدهد علیه بیرانوند شعار داده بودند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،علیرضا بیرانوند

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،این حرکت او پیش از این هم باعث رنجش استقلالی ها شده بود. پس از پیشنهاد پرسپولیس به بیرانوند تصاویر زیر در فصل نقل و انتقالات از وی منتشر شد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت

دختر 22 ساله ای که از اشک های علی دایی شگفت زده شد

 
تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، نخستین اظهارات سارا عبدالملکی؛




تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، دختر ملی پوش راگبی کشورمان گفت: «شاید اگر مردم،‌ مسئولان و این افراد مشهور نبودند، من از بین می‌رفتم و نمی‌توانستم در برابر این حادثه بایستم.»


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،  سارا عبدالملکی که چندی پیش دچار سانحه رانندگی شد، بعد از حدود یک ماه بالاخره سلامتی‌ نسبی‌اش را به‌دست آورد و از بیمارستان آسیا مرخص شد. البته به دلیل شدت آسیب‌دیدگی این دختر ورزشکار قرار است او حدود یک ماه نیز در یک بیمارستان دیگر بستری شود و به فیزیوتراپی بپردازد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، در این مدت به همت ورزشکاران، هنرمندان،‌ مسئولان و مردم که با پخش اطلاعیه‌های مختلف باعث شدند خیلی از اقشار برای کمک به این جوان آسیب‌دیده بشتابند، مقداری از هزینه‌های درمان وی توسط افراد خیر پرداخت شد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،با این حال خانواده سارا عبدالملکی انتظار کمک بیشتری را دارند چون از نظر مالی خیلی در وضع سطح بالایی به‌سر نمی‌برند و معتقدند هزینه‌های درمان دخترشان تا چند‌سال ادامه خواهد داشت.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، ابوترابی، مادر سارا عبدالملکی در این‌باره گفت: «دیروز بالاخره با نظر پزشکان سارا از بیمارستان مرخص شد، ‌اگر چه او را به یک مرکز دیگر انتقال دادیم تا کارهای فیزیوتراپی روی وی انجام شود. وزارت ورزش نیز به ما لطف داشت و تقریبا نیمی از هزینه‌های بیمارستان را پرداخت کرد. البته هزینه‌های زیادی در این مدت برای ما تراشیده شده که با کمک‌های مردمی توانستیم آن را بپردازیم. فقط هزینه بیمارستان سارا نزدیک به ١١٥‌ میلیون تومان شد. دختر من باید تا چند‌سال تحت درمان باشد و انتظار داریم باز هم افراد خیر و شریف به یاری این دختر ورزشکار بیایند.»

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،سارا عبدالملکی روی تخت بیمارستان نخستین اظهاراتش را بعد از اتفاق تلخی که برایش رخ داده، بیان کرد. حرف های این دختر راگبی‌باز را در ادامه می‌خوانید: 

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،* به نظر می‌رسد شرایطت خیلی بهتر شده. درست است؟

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، روزهای اول را که خیلی یادم نمی‌آید، اما قطعا بعد از این همه سختی‌ که کشیدم، خیلی بهتر هستم. در ضمن از شما می‌پرسم که مگر می‌شود بد باشم؟ وقتی این تعداد از افراد در این مدت به من لطف داشتند و هر روز برایم دعا کردند، ‌قطعا روزبه‌روز بهتر می‌شوم. امیدوارم همه چیز همین‌طور خوب پیش برود.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،* ظاهرا روحیه خیلی خوبی هم برای مقابله با سختی‌های پیش آمده داری...

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، من از شرایطی که پیش آمده،‌ اصلا ناراضی نیستم چون اعتقاد دارم حکمت خدا در این بوده است. همین که الان زنده هستم و پدر و مادرم در غم از دست دادن من عزادار نیستند، خدا را شکر می‌کنم. روحیه‌ام بالاست چون آدم‌های بزرگی در این مدت به من روحیه دادند. امیدوارم حمایت مردم از من ادامه داشته باشد چون بدون آنها خیلی دلم می‌گیرد. اصلا نمی‌خواهم به گذشته و آن حادثه فکر کنم و می‌خواهم به روزهای آینده بیندیشم.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،* حتما می‌دانی در این مدت چه از نظر مالی و چه معنوی افراد مشهور زیادی به تو و خانواده‌ات کمک کرده‌اند؟

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، بله، خوب می‌دانم. از حمایت مردم، مسئولان،‌ ورزشکاران و هنرمندان راضی هستم و حتی می‌گویم که به هیچ عنوان انتظار این کارها را نداشتم. در این یک ماه به هیچ وجه تنهایی را حس نکردم چون هر روز یک فرد جدید از من حمایت می‌کرد و به دیدنم می‌آمد. از نظر مالی هم خدا را شکر می‌کنم که به پدر و مادرم کمک شد چون یکی از دغدغه‌هایم این بود که من بیمه نیستم و چطور والدینم می‌خواهند هزینه‌های سنگین را متحمل شوند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،* ‌از دیدن افراد مشهوری مثل علی دایی، احسان علیخانی، وزیر بهداشت و... تعجب نکردی؟

- با دیدن آنها واقعا شوکه شدم. شاید اگر مردم،‌ مسئولان و این افراد مشهور نبودند، من از بین می‌رفتم و نمی‌توانستم در برابر این حادثه بایستم. نمی‌توانم یکی‌یکی اسم ببرم و تشکر کنم چون خیلی از افراد سرشناس به دیدنم آمدند و به من روحیه دادند. از تمام آنها تشکر می‌کنم. واقعا نمی‌دانم اگر آنها نبودند من چطور می‌توانستم در این شرایط سخت دوام بیاورم.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،* شاید یکی از صحنه‌های ماندگار در این مدت اشک‌های علی دایی در زمانی بود که از تو عیادت کرد.

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، باز هم می‌گویم که نمی‌دانم چطور باید لطف افراد بزرگی مثل علی دایی را جبران کنم. او واقعا مرا شگفت‌زده کرد که به بیمارستان آمد و بعد از آن هم احساسی شد. حضور علی دایی روحیه مضاعفی به من داد و می‌بینید که الان چقدر سرحال هستم.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،* با این وضع فکر می‌کنی باز هم می‌توانی روزی به ورزش برگردی و راگبی بازی کنی؟

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، قطعا اگر همه چیز خوب پیش برود، من خیلی زود به زندگی عادی و حتی به ورزش هم برمی‌گردم. این را مطمئن باشید که من انرژی بالایی دارم و از این روزها خسته نمی‌شوم. همین که پدر و مادرم و یک ملت پشت من هستند، برایم یک دنیا ارزش دارد و به خاطر همین هدفم را روی این گذاشتم که خیلی زود سرپا شوم. البته فعلا تا چند ماه باید کارهای درمانی‌ام را دنبال کنم و الان هم به یک بیمارستان دیگر منتقل شدم تا فیزیوتراپی کنم.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،* در آخر اگر صحبتی داری، بگو؟

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، فقط خدا را شکر می‌کنم که زنده هستم و می‌توانم روزی محبت‌های افرادی را که در این مدت به من لطف کردند، جبران کنم. آنها در روزهای سخت کنار من بودند و از موقعی که چشمانم را باز کردم، مرا حمایت کردند. به امیداین‌که چنین اتفاقاتی برای هیچ‌کدام از اعضای جامعه ورزش و هیچ‌کدام از مردم عزیز کشورم رخ ندهد.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

بازگشت بازیکن مغضوب برانکو به ترکیب پرسپولیس

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،علیپور دوباره نیمکت نشین می شود؛



تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، شماره 8 پرسپولیس که یک بازی نیمکت نشینی و بازی دیگر سکونشینی را تجربه کرد، مقابل سایپا به ترکیب بازمی گردد تا فیکس بازی کند.


تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،  از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که برانکو از عملکرد علی علیپور در بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان راضی نیست و قصد دارد او را برابر سایپا نیمکت نشین کند.

 
 تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،موقعیت خراب کردن علیپور از یک طرف و بازی در ورزشگاه تختی تهران برابر سایپا، برانکو را به این فکر واداشته که تیمش را از لحاظ دفاعی تقویت کند.تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،بر این اساس احمد نورالهی که بازی با فولاد خوزستان را به دلیل تنبیه انضباطی از دست داده بود با نظر برانکو به ترکیب برمی گردد تا در سمت چپ خط دفاعی مقابل سایپا به میدان برود.تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،بدین ترتیب امید عالیشاه هم به خط حمله پرسپولیس اضافه می شود تا کنار مهدی طارمی زوج تهاجمی سرخپوشان را تشکیل دهند.تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

کتک زدن سرمربی نفت با چوب و چماق مقابل درب منزلش

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ، اتفاقات ناگوار در فوتبال کم نیست اما کمتر شاهد زد و خورد در بیرون از ورزشگاه هستیم. در همین راستا اتفاقی در مسجدسلیمان رخ داد که شاید تاسف خوردن برای این حادثه کم باشد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،اتفاقی که شب گذشته برای فرزاد حافظی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان رخ داد و او هنگامی که جلوی در منزلش بود، ‌4-5 نفر از اشرار به سمت او حمله‌ور شدند و با قمه و لوله به سر و صورت او زدند!

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،فرجی سرپرست نفت مسجدسلیمان در این باره گفت: «ساعت 7-8 شب گذشته بود که چند تن از افراد ناشناس به سمت سرمربی تیم ما حمله کردند و ضرباتی به کمر و سر او زدند. به علت اینکه بیمارستان مسجدسلیمان امکانات خوبی نداشت او را به اهواز منتقل کردند. خوشبختانه سر او آسیب جدی ندید اما کمرش 14-15 بخیه خورد.»

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،وی در مورد اینکه آیا این افراد از هواداران بودند یا خیر، گفت: «خود حافظی هم افراد را نشناخت اما قطعا این موارد به فوتبال مربوط بود. تب و تاب فوتبال در مسجدسلیمان زیاد است. اما هیچ گاه چنین حرکاتی قابل توجیه نیست. چه ارزشی دارد که مقابل بچه‌های او به خاطر فوتبال چنین برخوردی بکنند. مسائلی به مراتب سخت‌تر از فوتبال به وجود می‌آید که شاهد چنین مواردی نیستیم حتی در جنگ هم چنین ناجوانمردی‌هایی را نمی‌بینیم.»

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراد اسپرت ،سرپرست نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا باشگاه پیگیر این مسئله است یا خیر، تاکید کرد: «پلیس برای تهیه گزارش به باشگاه آمد و ما هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم. از طرف حافظی هم اقدامات صورت گرفته و او شکایت کرده است. امیدواریم دیگر شاهد چنین مسائل ناگواری نباشیم.»