پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت
پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت

بازیکن پرحاشیه پرسپولیس نقره داغ شد



تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،در دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان انزلی از سری مسابقات جام حذفی که در تاریخ 29 شهریور 94 برگزار شد، نیک سیرت مترجم تیم پرسپولیس بدون توجه به وظایف محوله اقدام به اعتراض مکرر به داور مسابقه کرد که به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به پرداخت بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،پایان رافت مربی تیم ملوان به دلیل نقض مقررات و ورود به زمین بازی به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی توبیخ کتبی شد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،در این دیدار تماشاگران دو تیم مرتکب تخلفات،  فحاشی به داور و تیم مقابل شدند که به استناد ماده 79 آیین نامه انضباطی باشگاه های پرسپولیس و ملوان انزلی هرکدام به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،همچنین سوشا مکانی دروازه بان تیم پرسپولیس در این دیدار رفتار زننده از خود بروز داد که به همین منظور دو بار جهت ادای توضیحات به کمیته انضباطی دعوت شد. پرونده در دعوت نخست به دلیل همراهی وی با تیم ملی در خارج از کشور به 19 مهرماه موکول شد که در این روز هم بدون هیچگونه اطلاعی از حضور در جلسه خودداری کرد. سوشا مکانی به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه در اولین مسابقه رسمی محروم و به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،تیم پرسپولیس به دلیل در اختیار داشتن پنج بازیکن اخطاری به استناد ماده 69 آیین نامه انضباطی به پرداخت چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،آرای صادره قطعی است.


 

حرکت ارزشمند علی دایی پیش از بازی پرسپولیس که دیده نشد



تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ، پرسپولیس و صبا اولین بازی قرمزها بدون هادی نوروزی بود. پسر هادی در ورزشگاه حاضر شد و در مراسم آغاز بازی بازوبند پدرش را به نورمحمدی داد و بعد از گلی که طارمی به ثمر رساند نیز همه سراغش رفتند و او را در آغوش کشیدند تا شاید کمی جای خالی پدرش را پر کنند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،آن روز اما خیلی ها یاد یک نفر افتادند. مهدی نفر خبرنگار پرسپولیسی نویس که مانند هادی در جوانی رفت و چندی پیش سالگرد درگذشتش بود و آن روزها هم همه نگران فرزندش علیرضا بودند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،جمعه علاوه بر هانی، علیرضا هم در ورزشگاه بود اما کمتر دیده شد و انگار خیلی زود همه آن یک نفر را فراموش کرده اند و می توان از حالا نگران بود که با گذشت زمان، هانی را هم فراموش می کنند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،باز هم جای شکرش باقی است که علی دایی با علیرضا عکس گرفت تا باور نکند که پرسپولیسی ها پدرش را فراموش کرده اند.

بمب تاریخی نقل و انتقالات در آستانه انفجار!



احتمال جدایی از بارسا قوت گرفت؛



تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،رسانه های اسپانیایی گزارش داده اند پس از اینکه لیونل مسی نتوانست مشکل مالیاتی خود را با مسئولان باشگاه بارسلونا حل کند اکنون گزینه های پیشنهادی را بررسی می کند.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ، پیش از این تیم های لیگ برتری منچستریونایتد و منچسترسیتی علاقه شدید خود را برای به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی بارسا اعلام کرده اند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،باشگاه من یونایتد طبق قانون نقل و انتقال جوانمردانه، تنها باشگاهی است که می تواند مسی را به خدمت بگیرد. بارسا برای این انتقال ۱۹۵ میلیون پوند درخواست خواهد کرد که گاردین نوشته باشگاه انگلیسی مشکلی برای شکستن رکورد نقل و انتقالات ندارد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،بر پایه گزارش اکسپرس، سیتی هم مشکلی برای این انتقال نخواهد داشت و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا این انتقال را عملی کند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،این دو تیم می خواهند رکورد انتقال گرث بیل به رئال مادرید را در تابستان بشکنند اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،اد وودوارد، نایب رئیس اجرایی باشگاه من یونایتد، گفته این باشگاه پس از خرید بازیکنانی مثل ممفیس دپای، مورگان اشنایدرلین و آنتونی مارسیال، به قیمت مجموع ۱۰۰ میلیون پوند، خریدهای بزرگ این تیم ادامه پیدا می کند.

پیام شیث رضایی برای سردار سلیمانی



آماده دستوریم؛


تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،بازیکن سابق پرسپولیس در پیامی خطاب به سردار خط مقدم جبهه حق علیه باطل آمادگی جوانان ایرانی برای یاری رساندن را اعلام کرد.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ، شیث رضایی در صفحه اجتماعی خود خطاب به سردار سلیمانی نوشت: «ما همه جوونای ایران آماده دستوریم سردار.»

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،این بازیکن فوتبال در این مطلب خود همچنین اعلام کرد: «اهل هر مذهبی که باشی، وقتی حرف از خاک وطن و ناموس میاد وسط باید صف اول باشی. دفاع از ناموس پاچه خواری نیست.»

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت

 

خواننده مشهور میهمان امیر قلعه نویی در رستورانش



تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،استقبال مردم از حضور مجید خراطها در رستوران شاندیز آفتاب

 

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت

 تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،


 

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت

 

 تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،


تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ، 

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،خراطها آلبوم جدیدش را به قلعه نویی هدیه داد

 

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،هوتن قلعه نویی در کنار خراطها

 

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،امیر قلعه نویی و مجید خراطها