پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت
پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت

حسینی: دایی بین دو نیمه گفت بروید و به خاطر سیدجلال و دخترش برنده شوید



حسینی: دایی بین دو نیمه گفت بروید و به خاطر سیدجلال و دخترش برنده شوید


پوشاک ورزشی اراد اسپرت- سیدجلال حسینی در شرایطی برد مقابل مس کرمان را با همبازیانش جشن گرفت که روز چهارشنبه پدر شده بود و حالا از لحاظ روحی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت                                             

فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

پوشاک ورزشی اراد اسپرت - حسینی در گفت‌وگو با خبرآنلاین ؛ ابتدا در خصوص برد مقابل مس کرمان می‌گوید:« بعد از بازی با مس فشار زیادی به تیم ما آمد و از طرفی بازی با سایپا هم بسیار سخت بود. آنها بسته بازی می‌کردند و چشم به ضدحملات داشتند. در نیمه اول فشار زیادی به آنها آوردیم و سایپا خسته شد که توانستیم از این خستگی در نیمه دوم استفاده کنیم.»

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت                                             

فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

پوشاک ورزشی اراد اسپرت - حسینی معتقد است که پرسپولیس کار سختی برای قهرمانی دارد، او در این خصوص ادامه می‌دهد:« فکر می‌کنم فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد. ما اگر در آینده غفلت کنیم مطمئنا عقب می‌مانیم و حتما باید با کمترین اشتباه بازی‌ها را پشت سر بگذاریم. بازی بعدی هم مقابل ملوان انزلی بسیار سخت است. این تیم با اسکوچیچ خیلی خوب نتیجه گرفته و وقتی با ملی‌پوشان ملوان صحبت می‌کردم از این مربی تعریف می‌کردند. ما کار سختی در انزلی داریم.»

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت                                             

فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

پوشاک ورزشی اراد اسپرت - سیدجلال در این مورد که اکثر پرسپولیسی‌ها این برد را به او دخترش تقدیم کرده‌اند می‌گوید:« من باید از همه آنها تشکر کنم و همچنین از علی دایی که در بین دو نیمه به بازیکنان گفت به خاطر سیدجلال و دخترش برنده شوید. بازیکنان در نیمه دوم با انرژی زیادی بازی کردند و امیدوارم محبت آنها را جبران کنم.»

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت                                             

فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

پوشاک ورزشی اراد اسپرت - حسینی که در این بازی یک مشاجره لفظی کوتاه با فیرات سرمربی سایپا داشت در این خصوص می‌گوید:« در بازی رفت فیرات در مصاحبه‌ای گفت که من حرف‌های حسینی را نفهمیدم و هر چه گفته به خودش برگردد. در این بازی هم فیرات یکسری حرف‌ها زد که من متوجه نشدم و من هم گفتم هر چه فیرات به زبان آورده به خودش برگردد.»

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت                                             

فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

پوشاک ورزشی اراد اسپرت - حسینی در پایان حرف‌هایش در خصوص تولد فرزندش می‌گوید:« روز چهارشنبه یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام بود. چند ساعت بعد از اینکه دخترم به دنیا آمد به اردوی پرسپولیس رفتم و دوری از او برایم خیلی سخت بود. از اینکه پدر شدم خیلی خوشحالم و نمی توانم احساسم را درست حسابی به زبان بیاورم.»

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت                                             

فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.