پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت
پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت

به زودی برای خرید استقلال دست به کار می شوم

 

 

 

 

 

 

 

 


 


تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،مهدی پاشازاده در خصوص خرید باشگاه استقلال اعلام کرد: «تمایل به خرید باشگاه استقلال دارم و اگر بدانم سازمان واقعا قصد فروش این باشگاه را دارد، آن را خریداری می کنم.»تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وی در پرسش به این سوال که با این حساب شرایط مالی اش باید خیلی خوب باشد اعلام کرد: «بله، شرایط مالی ام خوب است و قصد دارم با دو تن از دوستانم در مزایده خرید باشگاه استقلال شرکت کنم.»تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،پاشازاده در ادامه گفت: «البته امیدوارم فروش باشگاه ها سر کاری نباشد و همه چیز خیلی جدی دنبال شود. اگر ببینم واقعا سازمان خصوصی سازی قصد فروش دارد، خودم به شخصه به زودی برای خرید استقلال دست به کار می شوم.»تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،مدافع اسبق استقلال در ارتباط با این که در صورت خرید استقلال خودش هم سرمربی این تیم می شود، اعلام کرد: «این مسئله در مراحل بعدی باید بررسی شود و پس از رای اعضا است که مشخص می شود چه کسی سرمربی تیم باشد. من الان فقط می گویم قصد خرید استقلال را دارم.»تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت


 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.