پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت
پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت

بغض منصوریان ترکید

 

 

 

 

 

 

 

 


 





بغض منصوریان ترکید: وقتی سمت نیمکت استقلال رفتم اتفاقی افتاد که از فوتبال بدم آمد

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،بغض علیرضا منصوریان ترکید... علی‌منصور که قاعدتاً باید بابت پیروزی دوباره مقابل استقلال شادمان باشد،‌ بعد از این برد آشفته و به‌هم‌ریخته است.تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،منصوریان از دستیاران قلعه‌نویی گلایه دارد؛ «قبل از بازی اتفاق خیلی بدی کنار زمین افتاد، ‌آن‌قدر بد که از فوتبال بدم آمد. وقتی سمت نیمکت استقلال رفتم، غیر از سرمربی تیم و ایمان عالمی، بقیه اعضای کادر فنی طوری با من برخورد کردند که انگار دشمن من هستند.»تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وی افزود: «آدمی که در دوران فوتبالم با من هم‌اتاق و همبازی بود، پشتش را به من کرد. آن یکی هم چنان سرد با من دست داد که انگار قرار است همین امروز سرمربی استقلال شوم. همانجا کنار زمین گفتم نکنید این کار را، زشت است به خدا... گفتم چرا مثل دشمن با من برخورد می‌کنید؟ ما شاید با هم رقیب باشیم اما دشمن که نیستیم. چرا مثل دشمن برخورد می‌کنید؟»تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،منصوریان در ادامه اظهاراتش بیان کرد: «متأسفانه این آدم‌ها که اطراف قلعه‌نویی می‌دوند، می‌خواهند ما را به جان هم بیندازند. مگر فوتبال چقدر ارزش دارد؟ من حاضرم در رستورانم به مردم پیتزا بفروشم اما از این کارها نکنم. این کارها خجالت‌آور است. دوستان انگار ارث پدرشان را از من می‌خواستند.»تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،سرمربی نفت تهران درباره پلاکاردی که در ورزشگاه آزادی دیده شد و روی آن نوشته شده بود؛ "70 روز مانده تا بازگشت منصوریان به استقلال"، گفت: «به جان بچه‌ام قسم می‌خورم اصلاً در جریان این پلاکارد نبودم. من اصلاً پلاکاردی نیستم و نیازی به این کارها ندارم. مگر با پلاکارد فوتبالیست شدم که حالا با پلاکارد سرمربی استقلال شوم؟!»تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،منصوریان در پاسخ به این سؤال که شاید دوستان شما در جریان این پلاکارد بودند، گفت: «من از این عادت‌ها ندارم... من نه تیم پشت صحنه دارم و نه اجازه می‌دهم کسی نقش زبان من را بازی کند. قبل از بازی با محمد خرمگاه و علی چینی که در کادر فنی نفت همکارم هستند و در استقلال همبازی‌ام بودند، حرف زدم و به آنها گفتم ما به عنوان استقلالی مقابل استقلال قرار می‌گیریم. خدا را چه دیدید، این تیمی است که شاید یک روز خودمان به عنوان اعضای کادر فنی روی نیمکتش باشیم. لطفاً در جریان بازی هر اتفاقی افتاد، خودتان را کنترل کنید و بعد از بازی هم کسی زبان من نشود و به نفع من مصاحبه نکند. من وقتی به همکار خودم چنین حرفی می‌زنم، چه نیازی به پلاکارد دارم؟!»تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،علی‌منصور ادامه داد: «بعد از بازی هم وقتی به رختکن رفتیم، ‌به شاگردانم گفتم بچه‌ها پرونده این برد را همین‌جا ببندید. هیچ‌کس اجازه ندارد برای استقلال کری بخواند. گفتم بچه‌ها، شاید یک روز خودتان در استقلال بازی کنید، سوهان روح هواداران استقلال نشوید. من خودم استقلالی هستم و دوست ندارم کسی هواداران استقلال را آزار بدهد.»تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،وقتی به شوخی به منصوریان گفتیم شما که خودت 6 امتیاز در این فصل از استقلال گرفتی و سوهان روح هواداران این تیم شدی، جواب داد: «هوادار استقلال من را درک می‌کند. الان به عنوان سرمربی نفت باید استقلال را می‌بردم. این دیگر تعهد حرفه‌ای است اما یک روز این 6 امتیاز را به هواداران استقلال پس می‌دهم.»تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،آیا منصوریان می‌خواهد به عنوان سرمربی آینده استقلال وقتی روی نیمکت آبی‌ها نشست، رفت و برگشت پرسپولیس را ببرد و 6 امتیاز را پس بدهد؟! پاسخ علی‌منصور به این سؤال هوشمندانه است: «الان استقلال سرمربی دارد و من هم سرمربی نفت هستم. پاسخ این سؤال شما باشد برای بعد... فقط همین‌قدر می‌گویم که به هواداران استقلال قول می‌دهم یک روز این 6 امتیاز را جبران کنم.»تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،منصوریان در پایان برد نفت را به سردار شهید سیدمجتبی علمدار و شهید بهروز آقاصفری تقدیم کرد.تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت
        
فروشگاه ورزشی اراد اسپرت - لباس ورزشی اراد اسپرت - شلواراسپرت اراد - شلوار ورزشی اراد اسپرت - شلوار اسپرت اراد اسپرت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.