پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت
پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت

بمب تاریخی نقل و انتقالات در آستانه انفجار!



احتمال جدایی از بارسا قوت گرفت؛



تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،رسانه های اسپانیایی گزارش داده اند پس از اینکه لیونل مسی نتوانست مشکل مالیاتی خود را با مسئولان باشگاه بارسلونا حل کند اکنون گزینه های پیشنهادی را بررسی می کند.

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ، پیش از این تیم های لیگ برتری منچستریونایتد و منچسترسیتی علاقه شدید خود را برای به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی بارسا اعلام کرده اند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،باشگاه من یونایتد طبق قانون نقل و انتقال جوانمردانه، تنها باشگاهی است که می تواند مسی را به خدمت بگیرد. بارسا برای این انتقال ۱۹۵ میلیون پوند درخواست خواهد کرد که گاردین نوشته باشگاه انگلیسی مشکلی برای شکستن رکورد نقل و انتقالات ندارد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،بر پایه گزارش اکسپرس، سیتی هم مشکلی برای این انتقال نخواهد داشت و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا این انتقال را عملی کند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،این دو تیم می خواهند رکورد انتقال گرث بیل به رئال مادرید را در تابستان بشکنند اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،اد وودوارد، نایب رئیس اجرایی باشگاه من یونایتد، گفته این باشگاه پس از خرید بازیکنانی مثل ممفیس دپای، مورگان اشنایدرلین و آنتونی مارسیال، به قیمت مجموع ۱۰۰ میلیون پوند، خریدهای بزرگ این تیم ادامه پیدا می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.