پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت
پوشاک ورزشی آراداسپرت

پوشاک ورزشی آراداسپرت

تولیدوپخش پوشاک ولوازم ورزشی آراداسپرت

عجیب ترین شعار هواداران پرسپولیس در بازی دیروز

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،جری بنگستون که نسبت به سایر بازیکنان پرسپولیس در خط حمله کمتر بازی کرده اما آمار خوبی را از خود به جا گذاشته است و با 4 گل زده، گلزن دوم تیم پرسپولیس است.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،رکورد بنگستون در بازی هایی که فیکس بوده هم رکورد جالبی است. هر زمانی که او در ترکیب اولیه سرخپوشان قرار گرفته موفق شده برای تیمش گلزنی کند، او در دیدار تراکتور سازی، ملوان و گسترش فولاد گل زده و تقریبا هر سه گل او هم سه امتیازی بوده است.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،این آمار فوق العاده به اضافه گلزنی در دربی 81 در ثانیه های پایانی و نجات سرخپوشان از شکست، محبوبیت خاصی برای او در بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،حدود دو هزار هواداری که در سرمای زیر صفر ورزشگاه آزادی به تماشای بازی پرسپولیس و گسترش فولاد رفته بودند، از گلزنی بنگستون حسابی به وجد آمده بودند و شعار عجیبی سر دادند که خودشان هم از به زبان آوردن آن حسابی می‌خندیدند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی اراد اسپرت ،این شعر منشوری که به تازگی ساخته شده، به شیوه گلزنی جری مقابل استقلال در دربی 81 مربوط می‌شد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.